عکس قدیمی
قزوین_الموت_(اویرک)

الموت95 بهار 1395 الموتـــــــ ـــــ اویـــــــــــرک مادرم روزت مبارک سلاااااااااام شب قدر سالگرد دلم گرفته خدایا تو دلگشایی کن... تبریک سال 1394 چهارشنبه سوری 1393 یلدا1393 ... پاییز اویرک محرم در پاییز برفی اویرک -آبان1393 شهادت سرور وسالار شهیدان را بر همه دوستان تسلیت عرض می کنم پاییز و خیلی دوست دارم شب قدر است قدرش بدانید...


عکس قدیمی

46/10/12 روز عید فطر(طهران)

عکاسی تابان.

 

مرحوم قاسم پرهیزکاری


نظرات شما عزیزان:

ایرانی
ساعت20:45---12 اسفند 1393
سلام، مدیر محترم خسته نباشی، چرا عکسها قابلیت سیو شدن ندارن

نيما
ساعت16:45---6 آبان 1391
عكساىجالبى هستند.سپاس ودرود.
پاسخ:ممنون از حضورتون


یه اویرکی
ساعت19:29---13 مرداد 1391
سلام


اگر مشخصات خودت رو و همکارانت را برایم ارسال کنی حاضرم اطلاعات خوبی به شما و برای معرفی مردممون در اختیارت قراردهم
پاسخ:سلام واسه شما چه نباید فرقی کنه من کیم چون در مورد اویرک مینویسم و یه اویرکیم اگه مطلب یا عکسی برامون ارسال کنید ممنون میشم


يه اويركي
ساعت13:40---9 مرداد 1391
سلام خوبه

آنها بچه هاي بالا هستند

لطفا
پاسخ:سلام اگه شد چشم ممنون از حضورتون


م.یگانه
ساعت22:52---27 تير 1391

سلام.

خیلی وقت بود که آقا حبیب و ندیده بودم. ممنون که مرا به یاد گذشته انداختید و دوستی از دوستان قدیمی را در یادم زنده کردید.

با تشکر

م.یگانه
پاسخ:سلام خواهش می کنم

ممنون از حضورتون



رها
ساعت12:10---25 تير 1391
کاش … کاش همان کودکی بودم که حرفهایش را از نگاهش میتوان خواند …

اما اکنون اگر فریاد هم بزنم کسی نمی شنود

دلخوش کرده ام که سکوت کرده ام …

سکوت پر بهتر از فریاد توخالیست !!!

دنیا راببین … بچه بودیم از آسمان باران می آمد ،

بزرگ شده ام از چشمهایمان می آید …

بچه بودیم درد دل را با هزار ناله می گفتیم ، همه می فهمیدند …

بزرگ شده ایم ، درد دل را به صد زبان می گوییم ،

اما هیچ کسی نمی فهمد …




پاسخ:آره واقعا کاش همیشه بچه بودیم تا به جای دلامون سر زانوهامون زخم میشد.


رها
ساعت11:40---25 تير 1391
اشتبافکر کنم دومی رو اشتباه گفتم مش رضاپاسخ:yes دومی کبلا خسرو که فکر کنم برادر مش رضا میشه.

Shole
ساعت2:43---23 تير 1391
سلام ،

عكس هاى قديمى خيلى جذابه اميدوارم موفق باشيدپاسخ: سلام خیلی ممنون


فرزاد رحیمی
ساعت12:40---22 تير 1391
سلام

کار خیلی خوبی کردین ، من عاشق تصاویر قدیمی این چنینی هستم.

امیدوارم تعدادشونو روز به روز بیشتر کنید.
پاسخ:سلام ممنون از اعتماد به نفس دادنتون


farid
ساعت16:22---21 تير 1391
با سلام خدمت مدير وبسايت اويرك اين قالبي كه براي وبسايت انتخاب كرده ايد اين يك قالب وبلاگ ميباشد.

2.وبلاگ اصلي سوته كش هم لينك زيرميباشد

http://sotkesh.mihanblog.com
پاسخ:سلام میدونم خودم انتخاب کردم ممنون از حضورتون


رها
ساعت13:29---21 تير 1391
با سلام

از راست آقا حبیب ومش رضا و مش قاسم و مش قربانعلی و آقا رضاپاسخ:سلام خوب بود ببینیم بقیه چی میگن شما یه اشتباه دارید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: قدیم,

نویسنده : parhizkari تاریخ : چهار شنبه 21 تير 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به قزوین_الموت_(اویرک) مي باشد.