تبریک
قزوین_الموت_(اویرک)

الموت95 بهار 1395 الموتـــــــ ـــــ اویـــــــــــرک مادرم روزت مبارک سلاااااااااام شب قدر سالگرد دلم گرفته خدایا تو دلگشایی کن... تبریک سال 1394 چهارشنبه سوری 1393 یلدا1393 ... پاییز اویرک محرم در پاییز برفی اویرک -آبان1393 شهادت سرور وسالار شهیدان را بر همه دوستان تسلیت عرض می کنم پاییز و خیلی دوست دارم شب قدر است قدرش بدانید...


تبریک

جشن عروسی خانم مرضیه پرهیزکاری و آقای اکبر نسائی

91/6/30 جشن عروسی قزوین

جشن عروسی آقای حبیب پرهیزکاری و خانم فاطمه پرهیزکاری

91/6/30جشن حنابندان پنج شنبه

91/6/31 جشن عروسی جمعه  اویرک

مبارکشون باشه خوشبخت بشن ایشالله



نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت9:26---19 شهريور 1391
ببخشيد در محله شما روز شهادت امام جعفر صادق ( ع ) جشن و پاي كوبي راه مي اندازند. والا اقليت هاي مذهبي هم اين كار را براي حفظ حرمت مسلمانان هم شده اين كار را نمي كنند
پاسخ:در محله ما بیشتر از اون چیزی که به فکر شما برسه به این روزا اهمیت میدن و اگه فقط دلیل مذهبی بودن این باشه شما درست می فرمایید اما یه ذره بیشتر فکر کنید میبینید شیعه و مذهبی بودن واقعی با این چیزا تشخیص داده نمیشه و اون حرمتی که گفتین خیلی وقته تو خیلی چیزا زیر پا گذاشتینش. و این عروسی هم چهارشنبه غروبه که روز شهادت این امام تموم میشه.


ساعت9:22---19 شهريور 1391
سلام لطفا" پيام اطلاع رساني مربوط به عروسي روز چهارشنبه 22 شهريور ماه سال جاري را برداريد چون شهادت امام جعفر صادق ( ع ) مي باشد . اميد وارم شيعه واقعي باشيم .
پاسخ:سلام به نظر من این دلیلی که واسه شیعه نبودن واقعی اوردین خیلی عامیانه فکر کردنه یعنی یه خبر در مورد عروسی مارو از شیعه بودن دور میکنه؟ کدوم عالم و مرجع تقلید و .... گفتن این حرف کجا نوشته شده یا چه کسی گفته؟ عوامل و نکات خیلی مهم تر از این هستن که اگه رعایتشون کنیم به اوج اعلای شیعه بودن میرسیم و من از شما خواهش دارم اگه پی به این موارد بردید دیگرانو هم بی اطلاع نزارید و اطلاع رسانی داشته باشید. من هیچ توحینی به روز شهادت امام جعفر صادق نکردم و همیشه هم این روزا برام مهم بوده وفکر و اندیشم در موردشون مثل فکر و اندیشه شما سطحی نبوده.


ساعت9:20---19 شهريور 1391
سلام لطفا" پيام اطلاع رساني مربوط به عروسي روز چهارشنبه 22 شهريور ماه سال جاري را برداريد چون شهادت امام جعفر صادق ( ع ) مي باشد . اميد وارم شيعه واقعي باشيم .

ساعت14:05---9 شهريور 1391
مبارکشون باشه خوشبخت بشن اویرکی جون ایششششاالله دست به من و توپاسخ:ایشالله قسمت همه مجردا باشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: عروسی,

نویسنده : parhizkari تاریخ : سه شنبه 7 شهريور 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به قزوین_الموت_(اویرک) مي باشد.